SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ZUS uruchomi dwa call center za 6 mln zł i podwoi liczbę konsultantów

By przyspieszyć obsługę klientów, ZUS chce jeszcze w tym roku uruchomić dwie kolejne lokalizacje call center i podwoić liczbę konsultantów. Wszystko przez rosnące zainteresowanie usługami Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS-u, w którym w pierwszym kwartale tego roku konsultanci obsłużyli więcej połączeń niż w całym 2012 r. Centralizacja usług telefonicznych przyniosła już wiele milionów złotych oszczędności.

Dołącz do dyskusji: ZUS uruchomi dwa call center za 6 mln zł i podwoi liczbę konsultantów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl