SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ekspert IAB Europe: Żyjemy w czasie polikryzysu. Pora na redefinicje w marketingu?

Według Daniela Knappa, chief economist IAB Europe, żyjemy obecnie w czasie nakładających się na siebie kryzysów, tzw. polikryzysu, co wymusza na ekspertach komunikacji marketingowej przedefiniowanie swojej roli. - Musimy na nowo zaprojektować całą naszą branżę. Musimy na nowo zastanowić się, co to znaczy być branżą stawiającą na prywatność, by konsumenci znaleźli się w centrum uwagi - apeluje Daniel Knapp.

Dołącz do dyskusji: Ekspert IAB Europe: Żyjemy w czasie polikryzysu. Pora na redefinicje w marketingu?

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Uczestnik
Forum IAB było w tym roku absolutnie fantastyczne. Mnóstwo super prelekcji i tłumy uczestników. Za rok ide ponownie. Dla mine nie ma lepszej konfy branzowej
odpowiedź
User
Duch internetu
Retail Media - tym żyją marki i domy mediowe. Trend wreszcie w PL
odpowiedź
User
pilarz
witam
Potrzebujesz szybkiego i latwego finansowania z 3% kredytem konsumenckim. oferujemy pozyczki osobiste od 5 000€ do 500.000€, aby zaspokoic wszystkie potrzeby i projekty, w zaleznosci od Twoich potrzeb.
nasz adres e-mail: kubiakrosiak@gmail.com
odpowiedź