SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmysłowe i apetyczne kadry promują Czekodżemy Łowicz (wideo)

Maspex rozpoczął jesienną odsłonę kampanii promującej Czekodżemy Łowicza. Towarzyszy jej konkurs pod hasłem „MMM...Tak jem Czekodżem”. Za realizację działań odpowiadają agencje Brasil, Czart i Starcom (Publicis Media).

Kampania jest kontynuacją wiosennych aktywności marki. Czekodżemy od Łowicza są połączeniem kawałków owoców z belgijską czekoladą mleczną. Dostępne są w czterech wariantach: Truskawka, Wiśnia, Śliwka i Brzoskwinia.

Emisji w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych towarzyszą działania w internecie. Osią aktywności jest konkurs „Mmm… Tak jem Czekodżem”, w którym konsumenci mogą pokazać, jak uwielbiają produkt od Łowicza. Mogą to zrobić zgłaszając zdjęcie lub krótki film w jednej z trzech kategorii konkursowych: „Metoda” (pokazanie, jak najbardziej lubią jeść Czekodżem), „Miejsce” (gdzie najbardziej lubią jeść Czekodżem) i „Mina” (co czują po zjedzeniu Czekodżemu). Prace konkursowe można zgłaszać na stronie takjemczekodzem.pl.

Za kreacje reklam odpowiadają agencje Brasil i Czart, media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Starcom (Publicis Media).

Dołącz do dyskusji: Zmysłowe i apetyczne kadry promują Czekodżemy Łowicz (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl