SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Film "Rango" wsparty niestandardową kampanią

Mindshare Polska niestandardowo promuje "Rango" - nowy film wprowadzony właśnie na do polskich kin przez United International Pictures.

W promocji filmu wykorzystano nietypowe formaty reklamy online, m.in. udźwiękowienie bota graficznego na Gadu-Gadu, interaktywną aplikację na Faceboku, a także kreacje wideo. W kampanii zaplanowanej i realizowanej przez dom mediowy Mindshare Polska tytułowa postać filmu pojawia się także m.in. na stronach Agory, w aplikacji Ipla oraz na Pudelku. Poza niestandardowymi formatami wykorzystano także spoty telewizyjne i bannery sponsorskie.

Aby przedstawić użytkownikom internetu bohatera filmu, w kampanii wykorzystano udźwiękowione kreacje na portalach sieci ARBO i o2.pl oraz mówiącego bota graficznego w komunikatorze Gadu-Gadu. Bot Rango (GG: 11010) pozwala na zapoznanie się ze zwiastunem i fabułą filmu oraz ustawienie opisu graficznego Rango. Jeśli użytkownik wyrazi na to zgodę, Rango wysyła mu codziennie dźwiękowe motto dnia. Dźwięk wykorzystano także w aplikacji "Bzdura od Rango Jaszczura" na Facebooku, gdzie prezentowane teksty można przeczytać i usłyszeć. Z kolei w serwisie Pudelek.pl tytułowy bohater Rango pojawia się na zdjęciach treści redakcyjnych portalu.

Jako uzupełnienie niestandardowych działań online, w kampanii wykorzystano kreacje wideo (format pre-roll), wyświetlane na stronach youtube.pl, wrzuta.pl, portalach należących do Agory (Styl życia i Rozrywka) oraz w aplikacji iPla, w której tytułowa postać zaprasza do obejrzenia filmu.

Film "Rango" jest promowany równolegle w stacjach TVN, programach tematycznych telewizji Polsat oraz w stacjach znajdujących się w pakiecie AtMedia. W Polsacie oraz TVP wykorzystano natomiast billboardy sponsorskie. Kampania wykorzystuje także reklamę ambientową, m.in. w postaci naklejek na kasownikach i szybach w metrze.

Za opracowanie strategii mediowej, zakup mediów i realizację projektu dla United International Pictures odpowiada zespół domu mediowego Mindshare Polska w składzie: Bartosz Sikora (manager, client leadership) i Aneta Zima (junior executive, exchange).

Materiały kreatywne wykorzystywane w aplikacji na Facebooku przygotowała Made In Mind, agencja kreatywna działająca w ramach struktur Mindshare. Aplikacja została przygotowana przez zespół Socializer. Działania promujące film "Rango" będą prowadzone do 13 marca.

Dołącz do dyskusji: Film "Rango" wsparty niestandardową kampanią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl