SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mazurski Smak w nowej odsłonie kampanii podkreśla naturalne pochodzenie

Mlekpol rozpoczął nową kampanię marki Mazurski Smak, w której przede wszystkim zwraca uwagę na naturalne pochodzenie produktów.

Marka Mazurski Smak prowadzi ogólnopolską kampanię pod hasłem „To się bierze z natury”. Jej celem jest pokazanie szerokiemu gronu konsumentów produktów powstających z najwyższej jakości polskiego mleka i podkreślenie smaku kojarzącego się z naturalnością, sielskością, spokojem, a także wiejskim i czystym klimatem.

W reklamach wykorzystano akwarelowe kreacje, które odwołują się do sentymentu, jakim Polacy darzą Krainę Wielkich Jezior i prezentują im największe atuty marki Mazurski Smak.

- Komunikację marketingową rozpoczynamy przed Wielkanocą, aby podkreślić różnorodne kulinarne zastosowanie produktów, których pyszny smak i tradycyjna receptura idealnie sprawdzą się do przygotowania dań na świąteczny stół. Właśnie w tym okresie działania skierowane będą na silną obecność w telewizji. Artystyczne, akwarelowe animacje przekażą największe zalety pochodzenia produktów – naturalność, czystość oraz sielankowy klimat mazurskiej wsi, przywołujący wspomnienia z dzieciństwa – mówi Dorota Grabowska, kierownik marketingu SM Mlekpol.

Działania marketingowe będą prowadzone przez cały 2022 rok. W wakacje twarogi, masła, śmietany oraz mleka pokazane zostaną w kontekście mazurskiego lata, naturalnie kojarzonego z pochodzeniem marki. Działania display będą też wsparciem w okresie Bożego Narodzenia.

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest Lucyna Kulągowska, brand manager marki oraz agencje Los Mejores i Wavemaker (GroupM).

 

Dołącz do dyskusji: Mazurski Smak w nowej odsłonie kampanii podkreśla naturalne pochodzenie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl