SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklamy tygodnia: Toyota, Dove Men+Care, Żywiec Zdrój, Żubr, Rzecznik Praw Obywatelskich (wideo)

W naszym cotygodniowym zestawieniu najciekawszych reklam mijającego tygodnia znalazły się dwie produkcje zagraniczne, jedna kampania społeczna i dwie polskie reklamy. Są to: nawiązujące do Dnia Ojca zagraniczne spoty Toyoty i Dove Men+Care, polskie reklamy marek Żywiec Zdrój Smako-Łyk i Żubr oraz spoty Rzecznika Praw Obywatelskich.

Kadr z reklamy Dove Men+Care na Dzień Ojca Kadr z reklamy Dove Men+Care na Dzień Ojca

Toyota Japan: historia ojca i córki

Reklama samochodów praktycznie bez samochodu, a istotne dla producenta marki od lat technologie i zastosowane rozwiązania pokazane w emocjonalnej historii obrazującej relacje ojca i córki. Opowiedziana jest w spocie ta sama historia, ale z punktu widzenia obojga bohaterów.

Trwający trzy i pół minuty klip najpierw przedstawia relację z córką widzianą oczami ojca. Zaczyna się ona wspomnieniem jej narodzin, potem córka pokazana jest jako noworodek, kilkulatka, nastolatka. Potem wychodzi za mąż, ma swoje dziecko. Cała historia rozgrywa się wewnątrz samochodu, którym na początku jest mały hatchback, a ostatecznie minivan. Na początku spotu młody ojciec przylepia na szybie naklejkę „baby in car”, a na końcu spotu taką nalepkę nakleja na auto starszy już mężczyzna, który został dziadkiem.

W połowie reklamy zaczyna się historia relacji córka-ojciec widziana oczami właśnie córki - są to te same wydarzenia co pokazane w relacji ojca, ale teraz pokazane z perspektywy córki: od czasu, gdy była noworodkiem po moment, w którym wsiada do auta z właśnie narodzonym dzieckiem.

Reklama kończy się słowami: „Love works invisible. Toyota works love” i promuje system bezpieczeństwa stosowany w samochodach Toyoty. Główne hasło kampanii głosi „Toyota Safety Sense”.

 


Żywiec Zdrój Smako-Łyk: Odkryj swoją owocową stronę!

W nowych reklamach wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk pokazywane są letnie rozrywki różnych bohaterów, którym towarzyszą trzy wersje smakowe tej wody. Pogodne spoty świetnie obrazują hasło główne kampanii: „Odkryj swoją owocową stronę!”.

 

- Dzięki pasjom nasze życie nabiera jaśniejszych kolorów, pozytywnych wrażeń i wyjątkowego smaku, chociaż charakter naszych zainteresowań zależy od temperamentu i indywidualnych upodobań. Analogicznie jest po owocowej stronie Żywiec Zdrój, gdzie na konsumentów czeka sześć smaków. Dzięki tak różnorodnej ofercie, każdy, kto szuka delikatnego owocowego smaku, może wybrać  coś dla siebie - opisuje przekaz kampanii Aleksandra Czarnowska, senior brand manager marki Żywiec Zdrój Smako-Łyk.

 

Kampania obejmuje spot 90-sekundowy i trzy 25-sekundowe, które od 12 czerwca są emitowane w telewizji (kanały tematyczne Grupy TVN), kinach (sieć Multikino) oraz internecie (na YouTubie i Facebooku).

Agencje: VML Poland (kreacja), MediaCom Warszawa (zakup mediów).

 


Dove Men+Care: pierwsze momenty ojcostwa

Przyciągająca uwagę reklama kosmetyków dla mężczyzn bez wymuskanych modeli i gołych torsów, z historią 13 przeciętnych facetów i ich emocjami na wieść o tym, że będą ojcami.

Nowa kampania reklamowa kosmetyków Dove Men+Care  nawiązująca do zbliżającego się Dnia Ojca, pokazuje reakcje mężczyzn na wieść o tym, że zostaną ojcami.

W jednominutowym spocie, którego bohaterami są zwykli mężczyźni, pokazano ich reakcje na wieść o tym, że zostaną ojcami - od zaskoczenia, przez radość, euforię po krzyki zachwytu. Spot kończy się hasłem „ Real strength means showing you care”. W reklamie pokazano historie 13 mężczyzn.

Spot emitowany jest na YouTube. W ciągu pierwszego dnia zanotował 870 tys. odtworzeń. Widzowie reklamy, przede wszystkim mężczyźni, są zachęcani do odwiedzenia YouTube i podzielenia się filmem na temat własnej historii związanej z dowiedzeniem się, że zostaną ojcem w takich serwisach jak Twitter, Facebook, Instagram.

Agencja: Havas Helia

 


Rzecznik Praw Obywatelskich: „Głos wszystkich obywateli”

Ciekawa akcja podkreślająca, jaką ważną rolę w życiu przeciętnych obywateli odgrywa taka instytucja jaką jest Rzecznik Praw Obywatelskich.

 

Akcja ma charakter informacyjno-edukacyjny: zwraca uwagę na ważną rolę pełnioną przez Rzecznika Praw Obywatelskich. Trzy spoty - których bohaterami są osoba starsza, niesłysząca i cudzoziemiec - pokazuje, że nawet bardzo skomplikowane sprawy obywateli mogą zostać rozwiązane dzięki tej instytucji pomyślnie na ich korzyść.

 

Kampania potrwa do 2 lipca. Obejmuje kina oraz internet (YouTube i serwisy VoD).

Agencje: Grey Group Polska (kreacja), LocoMotive (postprodukcja), Carat Polska (media)

 


Żubr: „Kolej na żubra”

Kompania Piwowarska kolejny raz udowadnia, że można promować piwo bez konieczności pokazywania jego konsumpcji. Konsekwentnie wykorzystuje do wsparcia marki piękne białowieskie krajobrazy i mieszkańców puszczy.

Do emisji trafiły nowe wersje spotu piwa Żubr pod hasłem „Kolej na Żubra” w ramach kampanii prowadzonej od wiosny ub.r. Spoty zrealizowano w Białowieży.

Akcja jest oparta na spocie pokazującym, jak żubr stając na torach, zatrzymuje jadący pociąg, żeby przez tory mogły przejść zwierzęta. W pierwszej reklamie była to kaczka z kaczątkami, a w nowych - dziki, bobry i jeleń. Nowa odsłona kampanii potrwa około półtora miesiąca. Obejmuje telewizję oraz internet (przede wszystkim Facebooka).

 

- Widzowie kochają reklamy Żubra za ich lekkość, humor i zabawne gry słowne. Warto podkreślić, że wciąż jesteśmy jedną z nielicznych marek, która reklamuje piwo bez pokazywania jego spożycia - komentuje kampanię Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek Kompani Piwowarskiej.

 

Agencje:  PZL (kreacja), Papaya Films (produkcja), Juice (udźwiękowienie), Platige Studio (postprodukcja), G7 (internet), MEC (media) i Q&A Communications (PR).

 

Dołącz do dyskusji: Reklamy tygodnia: Toyota, Dove Men+Care, Żywiec Zdrój, Żubr, Rzecznik Praw Obywatelskich (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam023
A dla mnie najlepszą reklamą jest Przytul Odsetkę. I nie chodzi o bank, bo nawet nie wiem jaki bank reklamują, tylko o sam fakt, że te stworzonka są urocze.
0 0
odpowiedź
User
Monika
Chyba Żywiec posmarował, żeby 3 mocno przeciętne reklamy znalazły się w zestawieniu ;)
0 0
odpowiedź