SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sebastian Umiński global marketing directorem w Brand New Galaxy

Sebastian Umiński objął stanowisko global marketing director w Brand New Galaxy, należącej do grupy Stagwell (STGW). Jest to nowa rola w strukturach BNG Business Services.

Sebastian UmińskiSebastian Umiński

Sebastian Umiński, w BNG od ubiegłego roku, będzie odpowiedzialny za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, marketing produktów i usług agencji oraz employer branding. W nowej roli ma być wsparciem dla biur BNG na świecie (obecnie Warszawa, Poznań, Amsterdam, Seattle, Dubai) oraz współpracować z zespołami Brand & Communication w ramach Stagwell.

Umiński dotychczas pracował jako client partner oraz head of e-merchandising w agencji Pathfinder23, należącej do Brand New Galaxy. Przez ponad 10 lat pracował w ramach agencji reklamowych (McCann Erickson, Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, Ogilvy) jako business director, lider innowacji i partner ich największych klientów.

Zaczynał w Novartis jako Brand Manager, w 3M budował regionalny hub CEEMEA, prowadząc zespół Demand Generation, następnie zarządzał mediami i reklamą Amazon w całym regionie EMEA. W startupie HomeDoctor odpowiadał za marketing i rozwój biznesu jako chief growth officer.

Brand New Galaxy to holding agencji marketingowych i technologicznych, założony w Warszawie w 2017 roku. Firma liczy obecnie ponad 600 pracowników w 8 biurach w Europie, Ameryce Północnej i na Bliskim Wschodzie. Do grupy Brand New Galaxy należą agencje marketingowe Pathfinder 23, Synthrone, Spacecamp, Voyager, Life on Mars, New Gravity, Man on the Moon i Robonauts Pictures.

Brand New Galaxy w 2020 roku osiągnęła wzrost przychodów o 33 proc. do 80,23 mln zł oraz zysku netto z 4,91 do 7,11 mln zł. Przychody krajowe grupy poszły w górę rok do roku z 21 do 25,02 mln zł, a te z zagranicy - z 39,31 do 55,21 mln zł.

Zysk netto grupy Brand New Galaxy w 2020 roku zwiększył się z 4,91 do 7,11 mln zł. Z uwzględnieniem korekty kontraktów długoterminowych Pathfinder 23 w 2019 roku holding zanotował 57,9 mln zł przychodów sprzedażowych i 2,5 mln zł zysku netto.

Dołącz do dyskusji: Sebastian Umiński global marketing directorem w Brand New Galaxy

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zaskoczona
Znać się na niczym, to przecież to samo co znać się na wszystkim. Jedyne uzasadnienie tej decyzji.
odpowiedź
User
M
ratuj sie kto moze!
odpowiedź
User
Wait, what?
Blog tego Pana jest pisany o nim przez niego w trzeciej osobie i generalnie z zawodu jest dyrektorem…A w BNG od roku i już trzecie stanowisko?
odpowiedź