Tomasz Zwierzchoń chief technology officerem w Brand Active
Do zespołu agencji Brand Active, zajmującej się wdrażaniem technologii e-commerce w oparciu o Shopify, będącej częścią grupy Divante dołączył Tomasz Zwierzchoń, obejmując stanowisko chief technology officera (CTO).
![od lewej: Tomasz Zwierzchoń, Marcin Rudzik](https://oldstatic.wirtualnemedia.pl/media/top/Tomasz_Zwierzchon_CTO (1).png)
Zwierzchoń będzie odpowiedzialny za zarządzanie działem developmentu, rozwój technologii, współtworzenie strategii Brand Active oraz skalowanie zespołu we współpracy z wewnętrznym wsparciem HR, a także nadzór nad wewnętrznymi OKR.
Do jego obowiązków będzie również należało wyznaczanie najwyższego standardu programowania i bezpieczeństwa danych. Jednym z głównych zadań Tomasza Zwierzchonia będzie też budowanie relacji z partnerami i kluczowymi klientami oraz aktywne uczestnictwo projektach.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Tomasz Zwierzchoń ma wiele lat doświadczenia na stanowiskach: head of Front End, IT architect, frontend team leader i scrum master. Fan Scruma, Kanbana, BDD, TDD i JTBD.
Współpracował m.in. z Bankiem Pekao S.A. i IBM przy wdrażaniu OpenBanking/PSD2. Zarządzał w ORBA projektami eCommerce B2B i B2C, zdobywającymi nagrody e-Commerce Polska Awards.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Zwierzchoń chief technology officerem w Brand Active