SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wirtualna Formuła 1 w reklamie N-Gine (wideo)

W telewizji trwa kampania reklamowa napoju N-Gine. Akcję – nawiązującą do wyścigu Formuły 1 – przygotowały agencja reklamowa TBWA\ i dom mediowy Equinox.

Prowadzona od początku czerwca telewizyjna kampania reklamowa napoju energetyzującego N-Gine nawiązuje do faktu, że twarzą tego produktu jest Robert Kubica, jedyny polski kierowca w Formule 1 (więcej). Wykorzystywany w akcji spot pokazuje wirtualny wyścig, w którym bolid tej marki mknie z zawrotną prędkością po ciasnych zakrętach toru, wytwarzając ogromne pokłady energii.


Reklama – w wersji 15- i 30-sekundowej – jest emitowana w TVN, TVN 7, TVN Turbo, Polsacie, Polsacie 2, TV4, Superstacji oraz kanałach z pakietów Discovery, At Max, At Adults.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa TBWA\, produkcją spotu zajęło się studio Glassworks we współpracy ze studiem Zielony Pomidor, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox. Jednocześnie przy transmisjach wyścigów Formuły 1 w Polsacie i Polsacie Sport Extra emitowane są billboardy sponsorskie N-Gine (więcej), a kampania marki wykorzystująca wizerunek Roberta Kubicy trwa na outdoorze.

Dołącz do dyskusji: Wirtualna Formuła 1 w reklamie N-Gine (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Aleksander
Szkoda, że N-Gine to nic innego jak Tiger droższy o 1 zł.

Widać reklama kosztuje, pytanie po co?
0 0
odpowiedź
User
Ogaza
A ta nazwe zerżnęli pewnie z mojego listu do Billa Forda. Żałosne. Nic was już nie czeka.
0 0
odpowiedź
User
fiif
Nigdy nie kupowałem napoi energetyzujących i pewnie się to nie zmieni, ale reklama pierwsza klasa - za każdym razem muzyka przypomina mi świetne intro z genialnego Gran Turismo 2:).

Moja ulubiona obecnie emitowana reklama.
0 0
odpowiedź