SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

10 proc. więcej na reklamy słodyczy. Liderem Ferrero, mocno w górę Wawel, w dół Mars

Producenci słodyczy w pierwszych 10 miesiącach 2014 roku cennikowo przeznaczyli na reklamy w mediach pozainternetowych prawie 10 proc. więcej niż przed rokiem. Najbardziej te wydatki zwiększyła firma Wawel, natomiast spadki zanotowały Ferrero Polska, Storck Polska i Mars Polska.

Dołącz do dyskusji: 10 proc. więcej na reklamy słodyczy. Liderem Ferrero, mocno w górę Wawel, w dół Mars

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl