SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ericsson: inteligentne reklamy wśród 10 trendów konsumenckich na rok 2018

Ericsson ConsumerLab opublikował siódme wydanie corocznego raportu dotyczącego trendów - "10 gorących trendów konsumenckich na rok 2018". Wskazuje on na zmianę paradygmatu, gdyż konsumenci oczekują technologii cyfrowych funkcjonujących coraz bardziej na ludzkich zasadach. Język ciała, wyraz twarzy i intonacja mają uzupełnić głos i dotyk w kontrolowaniu interakcji konsumentów z urządzeniami technicznymi, ułatwiając dostosowanie do stale rosnącego tempa zmian technologicznych.

Dołącz do dyskusji: Ericsson: inteligentne reklamy wśród 10 trendów konsumenckich na rok 2018

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl