SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

11 polskich agencji w Google Premier Partner Awards 2017

Google ogłosił nominacje do tegorocznych Google Premier Partner Awards w regionie EMEA. Łącznie 150 agencji z Europy, Bliskiego Wschodu i Północnej Afryki zawalczy o nagrody w 6 kategoriach. Wśród wybranych jest 11 agencji z Polski, największą liczbę nominacji otrzymały Sempai NetArch, They.pl oraz Bluerank.

Dołącz do dyskusji: 11 polskich agencji w Google Premier Partner Awards 2017

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
http://netpoint.systems
Reklama Google jest bardzo skuteczna, ale muszą być spełnione pewne warunki których jest całkiem sporo, naprawdę warto powierzyć prowadzenie takiej kampanii firmie która ma w tym doświadczenie bo można stracić dużo, nie jest to tania forma reklamy i bardzo łatwo stracić zainwestowane pieniądze. Dobrzez poprowadzona kampania zarobi na siebie po wielokroć, ale trzeba mieć świadomość tego że budżety rzędu 300 -500 zł na tę forme reklamy to mają racji bytu tym bardziej w krótkim terminie. Tutaj sprawdza się wyłącznie długoterminowa strategia.
odpowiedź