SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

180heartbeats + Jung v Matt odpowiada za działania Burger Kinga w social mediach

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt wygrała przetarg na obsługę działań reklamowych polskiego oddziału Burger Kinga w social mediach. Została też jego agencją kreatywną.

Dołącz do dyskusji: 180heartbeats + Jung v Matt odpowiada za działania Burger Kinga w social mediach

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Halo
A to ten glosny przetarg zapoczatkowany na linkedin przez Pania z dzialu marketingu ktora nie ogrania jakie sa agencje na rynku? AHA to warto, czy obsluguja za pol darmo po stracie NIKE? BO Boja sie ludzi zwalniac bo nie maja klientów? Tak to oni?
odpowiedź