SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

22 procent Polaków kupuje żywność w sieci, Tesco, Allegro i Alma najbardziej znanymi markami spożywczymi

22 procent Polaków dokonujących zakupów online nabywa w sieci produkty spożywcze - wynika z badań Gemiusa. Wśród klientów e-sklepów z żywnością przeważają kobiety i osoby powyżej 50 lat, a jedna trzecia internautów sprawdza informacje o wybranych produktach spożywczych przed kupieniem ich w sklepach tradycyjnych.

Dołącz do dyskusji: 22 procent Polaków kupuje żywność w sieci, Tesco, Allegro i Alma najbardziej znanymi markami spożywczymi

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rather
niezły bełkot - od kiedy Allegro jest marką spożywczą?
odpowiedź