SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

30 mln zł na piłkarską kampanię Tyskiego, 18 mln na Żywiec (TOP7 piw)

Od marca do maja br. cennikowe koszty działań reklamowych piwa Tyskie (bez internetu) wyniosły 30,3 mln zł, czyli prawie trzy razy więcej niż rok wcześniej. Na kampanię Żywca wydano 18,6 mln zł, a Warki - 13,1 mln zł.

Dołącz do dyskusji: 30 mln zł na piłkarską kampanię Tyskiego, 18 mln na Żywiec (TOP7 piw)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Amos
Van Pur nie warzy Łomży. Ktoś strzelił byka
odpowiedź

najnowsze wiadomości