SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

333 mld dolarów na reklamę cyfrową w 2019 roku. Wzrost o 17,6 procent

W 2019 roku globalne wydatki na reklamę cyfrową zwiększą się o 17,6 procent i osiągną wartość 333,25 mld dolarów - wynika z prognoz firmy eMarketer. Największe przychody reklamowe trafią do Google, Facebooka i Alibaby, a w roku 2023 wartość całego segmentu digital przekroczy 517 mld dolarów.

Dołącz do dyskusji: 333 mld dolarów na reklamę cyfrową w 2019 roku. Wzrost o 17,6 procent

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl