SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

4 tysiące balonów i 1500 kg brokatu w reklamie nowej linii telewizorów Sony Bravia

Firma Sony rozpoczyna nową kampanię reklamową, której celem jest ukazanie jakości obrazu nowej linii telewizorów Bravia 4K HDR. Za jej realizację odpowiada agencja DDB Berlin.

Dołącz do dyskusji: 4 tysiące balonów i 1500 kg brokatu w reklamie nowej linii telewizorów Sony Bravia

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
miś społeczny
Chyba nic nie przebije słynnych piłeczek i "Heartbeat" Jose Gonzalesa. Ale i tak dobrze, że firma dalej idzie tą drogą.
odpowiedź