SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Niemal 90 tys. za reklamę w paśmie kabaretowym w Polsacie

Polsat Media, w opublikowanym właśnie cenniku reklamowym na październik, najwyżej wyceniło spot w niedzielnym paśmie kabaretowym - na 88,7 tys. zł. Nieznacznie mniej kosztują reklamy przy niedzielnym serwisie sportowym oraz nowych odcinkach "Świata według Kiepskich".

Dołącz do dyskusji: Niemal 90 tys. za reklamę w paśmie kabaretowym w Polsacie

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rocky
Love Island najlepsze, grupa decolowa 16-49 wysoko, więc tam powinny być najwyższe stawki
odpowiedź
User
Jacek K.
Biere wszystko!
odpowiedź
User
jaooja
Love Island najlepsze, grupa decolowa 16-49 wysoko, więc tam powinny być najwyższe stawki

Grupa docelowa love island to chyba sebixy 500+, więc co najwyżej reklamy taniej wódki miały by sens.
odpowiedź