SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aflofarm i Neonet mocno zwiększyły wydatki reklamowe, głębokie spadki na outdoorze i w kinach (Top10)

W okresie styczeń-wrzesień br. cennikowe wydatki na reklamę w mediach pozainternetowych zmalały rok roku o blisko 10 proc. Jedynie radio w tym okresie zwiększyło wpływy reklamowe. Reklamodawcy, którzy w tym okresie najbardziej zwiększyli nakłady na reklamę to Neonet Wrocław, Aflofarm Farmacja Polska i Euro-Net Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Aflofarm i Neonet mocno zwiększyły wydatki reklamowe, głębokie spadki na outdoorze i w kinach (Top10)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hgfd
Reklama której nikt nie ma ochoty ogladac i utopiona kasa
odpowiedź