SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Allegro kampanią "Ogarnij po swojemu" chce zmienić wizerunek w oczach pokolenia Z

Platforma sprzedażowa Allegro prowadzi kampanię "Ogarnij po swojemu",  której celem jest zmiana wizerunku marki w oczach przedstawicieli pokolenia Z. Reklamy pokazują młodym ludziom, że Allegro zna ich świat, rozumie potrzeby i oferuje to, czego szukają.

Dołącz do dyskusji: Allegro kampanią "Ogarnij po swojemu" chce zmienić wizerunek w oczach pokolenia Z

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Buggi
A jaki jest obecnie wizerunek Allegro w oczach pokolenia Z że trzeba go zmieniać?
odpowiedź