SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Animacja to atrakcja – dla dzieci, rodziców i… reklamodawców

 „Mamo, tato, chodźmy na film...” – takiej propozycji nie odmówi wielu rodziców. Nic dziwnego - zależy im przecież na różnorodnych formach spędzania czasu ze swoimi pociechami. Choć dwie godziny to wiele – zwłaszcza kiedy żyjemy w ciągłym pędzie, seans z dzieckiem jest świetnym pretekstem do wspólnego relaksu i odprężenia. To natomiast stwarza doskonałą okazję dla marketerów planujących komunikację do rodziców i dzieci.

Dołącz do dyskusji: Animacja to atrakcja – dla dzieci, rodziców i… reklamodawców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl