SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Apple nie cierpi z powodu epidemii: rekordowe wpływy z usług i wearables, 29 mld dolarów z iPhone’ów

Minimalnym wzrostem przychodu i nieznacznym spadkiem zysku zakończyło Apple miniony kwartał rozliczeniowy. Firma jest zadowolona ze swoich wyników, odnotowanych pomimo pierwszych efektów kryzysu wywołanego przez pandemię koronawirusa.

Dołącz do dyskusji: Apple nie cierpi z powodu epidemii: rekordowe wpływy z usług i wearables, 29 mld dolarów z iPhone’ów

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Barbie
Już nie mogę się doczekać aby zakupić iphone 12 .Suva zmieniłam, więc czas na telefon , też ma być biały .
odpowiedź
User
Ken
A co ma telefon do wirusa? Potrzebuje zmienić to idę i kupuje. Nie dziwię się, że nie ucierpieli z powodu epidemii. Tym bardziej, że ta firma ma swoje grono klientów, którzy raczej są wierni marce.
odpowiedź
User
Jol
A co ma telefon do wirusa? Potrzebuje zmienić to idę i kupuje. Nie dziwię się, że nie ucierpieli z powodu epidemii. Tym bardziej, że ta firma ma swoje grono klientów, którzy raczej są wierni marce.

Fakt że wszystkie firmowe sklepy Apple są zamknięte ma dość oczywiste znaczenie dla poziomu sprzedaży, zwłaszcza że są to sklepy z rekordową sprzedażą w światowym handlu detalicznym, w przeliczeniu na metr kwadratowy i na pracownika. Natomiast prawdą jest, że klient Apple jest bardziej lojalny niż klient innych firm technologicznych, poziom satysfakcji z produktów i usług Apple jest bardzo wysoki.
odpowiedź