SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Arkadiusz Szulczyński: Konsumenci doszli do władzy

Firmy bronią się przed dopuszczeniem do siebie myśli, że znajdują się na „łasce klienta”. Chowanie głowy w piasek i udawanie, że nie słyszymy co konsumenci mówią to ślepa uliczka - twierdzi Arkadiusz Szulczyński.

Dołącz do dyskusji: Arkadiusz Szulczyński: Konsumenci doszli do władzy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lost
Pobożne życzenia. Wybór jest wtedy gdy można wybrać co najmniej pomiędzy złym, średnim i dobrym. Tymczasem u nas jest to wybór pomiędzy marnym, kiepskim i najgorszym. Skąd to wiem? Wystarczy pojechać za granicę i kupić produkt niekonfekcjonowany w Polsce.
A w Polsce? Wybielacze, co nie wybielają, odplamiacze co, nie odplamiają, czyściki, co nie czyszczą.
odpowiedź