SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Artur Rojek promuje scenę T-Mobile Electronic Beats na Off Festivalu (wideo)

Ruszyła kampania sieci telekomunikacyjnej T-Mobile reklamującą sponsorowaną przez nią scenę T-Mobile Electronic Beats na Off Festivalu. Bohaterem reklam - przygotowanych przez firmy Bridge2Fun, Starcom MediaVest Group, SMG LiquidThread, G7 i Agencja Warszawa - jest Artur Rojek, dyrektor artystyczny festiwalu.

Dołącz do dyskusji: Artur Rojek promuje scenę T-Mobile Electronic Beats na Off Festivalu (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dgd
kaszana ! żenada ! wszyscy artyści...
odpowiedź
User
Viki
coraz wyższy poziom, najpierw Kinga Preis, teraz Rojek! no, no... fajnie, że się angażują w kolejne projekty, które są związane ze sztuką, jako stała klientka bardzo doceniam, tym bardziej, że dzięki uproszczonemu abonamentowi skorzystałam ze zniżek na bilety na Nowe Horyzonty! ;P
odpowiedź