SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Banner, rich media czy wideo - jakie reklamy lubią i klikają polscy internauci?

Z reklamami rich media polscy internauci mają więcej rozrywki niż ze standardowymi bannerami, a z reklam rich media z wideo częściej przechodzą na strony produktów - wynika z badania przeprowadzonego przez IAB Polska.

Dołącz do dyskusji: Banner, rich media czy wideo - jakie reklamy lubią i klikają polscy internauci?

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zasmach
Reklama na ww i lubienie ich? to w ogóle współgra ze sobą? Ja żadnych nie widzę od kiedy mam adblocka i nie pacze ... .znaczy nie płaczę za nimi.
odpowiedź
User
@zasmach
super myślenie, gratuluję. rozumiem, ze wolisz płacic za tresci? swoja gotówką? bo skoro reklamy zle to jak zaplacic ludizom, ktorzy tworza te tresci? rozumiem ze g cie to obchodzi... musisz miec za darmo i juz

odpowiedź
User
zGRIZZLYwy
@zasmach
Czyli według Ciebie nie ma innego wyjścia jak dać się osaczyć reklamie, bo nie ma innego wyjścia, niż zgodzić się na nachalność i manipulację. Bzdura. Każdym możliwym sposobem będę się bronił przed reklamami i wymagał, aby treści, które chce zdobyć były darmowe. Jeżeli chodzi o ich jakość, to za wysoką chętnie zapłacę, aby tylko nie oglądać reklam!
odpowiedź