SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bartosz Dobrzyński: za dwa lata nakłady marketingowe Play na internet i telewizje będą równe

- Podstawą komunikacji Playa i innych operatorów telekomunikacyjnych na rynku jest nadal telewizja. Tam nadal jest duży zasięg. Natomiast coraz większą część budżetu, uwagi i specyficznej kreacji kierujemy w stronę internetu - stwierdza w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Bartosz Dobrzyński, szef marketingu sieci telekomunikacyjnej Play. - Myślę, że mniej więcej za dwa lata nasze nakłady na internet i telewizje będą równe - dodaje.

Dołącz do dyskusji: Bartosz Dobrzyński: za dwa lata nakłady marketingowe Play na internet i telewizje będą równe

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
świadomy konsument
Jak dla mnie mogą sobie zatrudniać w tych reklamach, kogo chcą, nawet papieża. Chociaż wolałbym, żeby jednak ten cały budżet, wyrzucany na reklamy wpompowali w nowe nadajniki i inwestycję w LTE-A. Dla mnie liczą się konkretne oferty, cenniki i regulaminy (które warto czytać ze zrozumieniem!). Nigdy nie sugeruję się reklamami, nawet ich nie oglądam.
odpowiedź