SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Będzie więcej lokowania produktów w telewizji? Sejm znowelizował ustawę

W piątek Sejm uchwalił ustawę o zmianie ustawy o radiofonii i telewizji oraz ustawy o kinematografii. Wcześniej posłowie odrzucili cztery poprawki. Nowelizacja zakłada m.in. odejście od generalnego zakazu lokowania produktu oraz możliwość przerywania reklamami dłuższych niż 60 minut filmów dla dzieci.

Dołącz do dyskusji: Będzie więcej lokowania produktów w telewizji? Sejm znowelizował ustawę

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kolis
Eurosport w każdej godzinie np. kolarstwa lub wyścigów przerywa 3-4 razy reklamami po 2-3 minuty. Więc stacje jadące na polskiej koncesji też powinny mieć takie prawo. A przerwanie raz na godzinę filmu dla dzieci to też nie tragedia.
odpowiedź
User
Zenon
Eurosport w każdej godzinie np. kolarstwa lub wyścigów przerywa 3-4 razy reklamami po 2-3 minuty. Więc stacje jadące na polskiej koncesji też powinny mieć takie prawo. A przerwanie raz na godzinę filmu dla dzieci to też nie tragedia.


Owszem nikt z dzieci juz nie bedzie tego ogladal. Na streamingu czy youtube nie ma przerywania reklam.
odpowiedź
User
Taka prawda
Początek końca upadku telewizji kto będzie oglądał reklamy przerywane filmami lub odrobiną sportu lepiej pójść na spacer lub coś obejrzeć w internecie
odpowiedź