SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Biedronka to MY. Codziennie” w kampanii Biedronki (wideo)

Sieć sklepów Biedronka (należy do Jeronimo Martins Polska) zaczęła kampanię, w której promuje się jako pracodawca. Akcja jest realizowana pod hasłem „Biedronka to MY. Codziennie”.

Dołącz do dyskusji: „Biedronka to MY. Codziennie” w kampanii Biedronki (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
klient
Ta reklama jest straszna, głos i sposób mówienia jest jak programowanie maszyn. Ktoś niszczy wizerunek firmy ogólnie z pozytywnym wizerunkiem. A puszczanie tego nagrania w sklepach to jest schiza i brak szacunku dla obecnych pracowników. Ktoś kto to zaakceptował jako reklamę powinien zostać przynajmniej przesunięty bo empatii mu brak.
odpowiedź