SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gazetki ważniejszym kanałem marketingowym dyskontów niż reklamy tv, Biedronka przed Lidlem i Tesco

Niemal 60 proc. polskich nabywców wskazuje sklepy dyskontowe jako główne miejsce zakupów produktów FMCG. Nieznacznie zmalało zainteresowanie małymi sklepami spożywczymi (18 proc. w 2016 r. wobec 21 proc. w 2015 r.). Pozycja hipermarketów i supermarketów utrzymuje się na stabilnym poziomie (odpowiednio 16 proc. i 8 proc.) - wynika z badania GfK.

Dołącz do dyskusji: Gazetki ważniejszym kanałem marketingowym dyskontów niż reklamy tv, Biedronka przed Lidlem i Tesco

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pej
jak mam w biedrze twaróg półtłusty za 2,60 zł a w kerfie obok taki twaróg za prawie 4 złote, to wybór musi być taki a nie inny.
Chciałbym robić głównie zakupy u rodaków, zamiast wzbogacać duże sieci handlowe, ale póki co portfel na to nie pozwala...
odpowiedź