SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Linie lotnicze nie informują klientów o ich prawach. "Rynek odszkodowań rośnie"

W okresie wakacyjnym rośnie natężenie ruchu lotniczego, a wraz z nim liczba odwołanych i opóźnionych lotów, za które pasażerom przysługuje odszkodowanie. Według szacunków co roku ponad 8 mln podróżnych na świecie jest uprawnionych do tej rekompensaty, ale tylko 2 proc. wie o tym. - Linie są zobowiązane informować pasażerów o przysługujących im prawach, czego notorycznie nie robią. Nie po to Unia Europejska daje nam uprawnienia, abyśmy przez lobby linii lotniczych żyli w niewiedzy na ich temat - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bolesław Drapella, prezes zarządu AirHelp Poland.

Dołącz do dyskusji: Linie lotnicze nie informują klientów o ich prawach. "Rynek odszkodowań rośnie"

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Karola
Jeśli linia lotnicza zrobiła Was w konia, a przez to np. opóźnił Wam się lot albo w ogóle nie polecieliście, nic straconego poradźcie się firm, które zajmują się odszkodowaniami. Ja korzystałam z firmy aircompensa.com. Możecie jedynie zyskać
odpowiedź