SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Branża PR coraz bardziej transparentna. "Wychodzi z kryzysu i ma się coraz lepiej"

Agencje PR coraz chętniej udostępniają swoje wyniki finansowe wg. fee income. Transparentność wzmacnia wizerunek nie tylko samych agencji, ale całej branży, która wychodzi z kryzysu i ma się coraz lepiej.

Dołącz do dyskusji: Branża PR coraz bardziej transparentna. "Wychodzi z kryzysu i ma się coraz lepiej"

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jak
Ile można z kryzysu wychodzić?
odpowiedź
User
monia
co to jest fee income i skąd te problemy z ujawnianiem danych?
odpowiedź