SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jaka będzie branża PR po koronawirusie

Jak epidemia koronawirusa i wywołany nią kryzys wpływa teraz i jak odbije się w przyszłości na branży public relations? Dla portalu Wirtualnemedia.pl komentują przedstawiciele agencji First PR, Solski Communications, Hill+Knowlton Strategies Poland, 24/7Communication, 38 Group, On Board Think Kong i Genesis PR.

Dołącz do dyskusji: Jaka będzie branża PR po koronawirusie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja cie nie mogę!
Najlepsze jest to, że tylko duże agencje mają sens : ))) A małe to zaniżają standardy : ))) No jasne bo jak się nie weźmie 100 000 za rozstawienie stołów i wody na konferencje to standardy upadają!!! Widziałem faktury za 30 000 za miesięczne wysyłanie kilku maili do redakcji jako "obsługa PR"
KONIEC Z WAMI PRZEWALACZE KASY!!! No chyba, że kolesiostwo się utrzyma i dalej będzie można robić przewały takie, że wybudowanie domu pod Warszawą zajmuje 2 lata "DOBRYM SPECJALISTOM OD PR"
odpowiedź