SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W branżę reklamy zewnętrznej uderzy brak wielkich imprez sportowych

W branżę reklamy zewnętrznej w tym roku uderzy głównie brak wielkich imprez sportowych i agitacji kandydatów w wyborach prezydenckich. - Z dzisiejszego punktu widzenia oceniam, że spadek wpływów [reklamy zewnętrznej w 2020 roku] może być na poziomie do 15 procent - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.

Dołącz do dyskusji: W branżę reklamy zewnętrznej uderzy brak wielkich imprez sportowych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Poster
Cały drugi kwartał wam wyjechał, trzeci raczej też szału nie zrobi, nie ma euro, nie ma wakacji etc. Czyli roczny spadek nie o 15% ale raczej o 45%, co nie?
odpowiedź