SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jet Line udostępnia dane demograficzne widzów kampanii DOOH

Firma reklamy zewnętrznej Jet Line od marca udostępnia dane demograficzne widzów kampanii DOOH. Zbierane w czasie rzeczywistym w trakcie emisji spotów są udostępniane w raportach posprzedażowych.

Firma Jet Line w ubiegłym roku wprowadziła walutę rCPM (real CPM) opartą o rzeczywistą wielkość widowni każdego emitowanego spotu na nośnikach DOOH (digital out-of-home).

Od marca tego roku udostępnia dane demograficzne widzów kampanii DOOH. Zbierane w czasie rzeczywistym w trakcie emisji spotów są udostępniane w raportach posprzedażowych.  Od teraz raporty będą zawierały dane dotyczące demografii spotów w podziale na płeć i grupy wiekowe. Przyjmujemy cztery przedziały: 18-34 lat, 35-54 lata, 54+ oraz dzieci (0-18 lat).

Prace nad dostarczeniem danych trwały od wielu miesięcy. Były możliwa dzięki połączeniu technologii ARA, elementów AI i wiedzy badaczy z Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie.



Jet Line poda, do jakiej liczby osób mieszczących się określonych grupach dotarła kampania, ile faktycznie wyemitowano spotów oraz jaka liczba widzów każdego ze spotów została rzeczywiście zrealizowana. 

Ponadto klient w dowolnym momencie kampanii może sprawdzić, na jakim poziomie widownia została już zrealizowana oraz jakie jest prawdopodobieństwo osiągnięcia celów kampanii w całym założonym czasie.

 

Dołącz do dyskusji: Jet Line udostępnia dane demograficzne widzów kampanii DOOH

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl