SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Burda Media Polska stawia na digital. Nowe osoby w biurze reklamy

Spółka Burda Media Polska, wydawca 17 portali internetowych, wzmacnia obecność digitalową w obszarze reklamowym. W związku z tym do biura reklamy firmy dołączyli Łukasz Wiśniewski i Krystian Trapszo, a awansowała w nim Monika Ceglińska-Maciak - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: Burda Media Polska stawia na digital. Nowe osoby w biurze reklamy

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olek
trapszo hahahaha brak totalnej wiedzy ...
odpowiedź
User
Ktoś
Sami digital experci. Z Helmanem na czele. Podstawowej terminologii nie zna :) :) i jej zreszta nie rozumie
odpowiedź
User
Ktoś
Sami digital experci. Z Helmanem na czele. Podstawowej terminologii nie zna :) :) i jej zreszta nie rozumie
odpowiedź