SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Burda Media Polska stawia na digital. Nowe osoby w biurze reklamy

Spółka Burda Media Polska, wydawca 17 portali internetowych, wzmacnia obecność digitalową w obszarze reklamowym. W związku z tym do biura reklamy firmy dołączyli Łukasz Wiśniewski i Krystian Trapszo, a awansowała w nim Monika Ceglińska-Maciak - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

- Aktywnie rozbudowujemy naszą obecność digitalową w obszarze reklamowym, dlatego zdecydowaliśmy się na istotne wzmocnienia osobowe w 2023 roku. W naszej ofercie pojawiły się nowe produkty reklamowe i modele rozliczenia w obszarze programmatic, a także performance - mówi Michał Helman, chief commercial officer w Burda Media Polska.

- Dzięki rozbudowie tych kanałów sprzedaży nasi partnerzy reklamowi zyskują dostęp do zaangażowanych użytkowników w kluczowych dla nich segmentach kobiecych: beauty, luxury & lifestyle czy też food lub travel - dodaje Helman.

Łukasz Wiśniewski przeszedł do Burdy z Havas Media

Łukasz Wiśniewski z początkiem stycznia objął stanowisko head of PMP programmatic w zespole Katarzyny Nowakowskiej, która odpowiada za biuro klientów strategicznych i domów mediowych.

Wiśniewski w latach 2021-2022 był head of DBI Poland w Havas Media Group, a wcześniej przez ponad 4 lata pracował w Grupie ZPR Media jako programmatic & performance sales director.

Za sprzedaż oferty programmatic & data Burda Media Polska w modelu open market bez zmian odpowiada zespół Jakuba Wilczaka.

W strukturach sprzedaży zostało powołane nowe stanowisko head of digital ad product & sales strategy, które z początkiem stycznia br. objęła Monika Ceglińska - Maciak. Będzie ona odpowiedzialna za rozwój produktu reklamowego wydawcy oraz planowanie strategicznych kierunków rozwoju w obszarze sprzedaży reklamy digital.

Monika Ceglińska-Maciak ma ponad 20 lat doświadczenia w mediach. Od 2017 roku  pracowała w strukturach Burdy, a wcześniej Edipresse Polska. Wcześniej pełniła funkcję m.in. account directora w Mediacom, head of strategy w K2 Media, czy też media managera w Starcom.

Krystian Trapszo pracował w Ringier Axel Springer Polska

Z początkiem roku oferta reklamowy Burda Media Polska została istotnie rozszerzona o rozwiązania reklamowe rozliczane w modelu efektywnościowym. Do zespołu produktowego dołączył Krystian Trapszo, który jako head of non media operations będzie odpowiadał za rozwój biznesu Burdy w obszarze marketplace i afiliacji.  

Trapszo pracował dotąd w Ringier Axel Springer gdzie w ostatnich latach pełnił funkcję head of performance, a także w Wirtualnej Polsce, gdzie w latach 2015 – 2017 był odpowiedzialny za obszar performance.

Burda Media Polska wydaje 17 portali internetowych. W skład portfolio digitalowego wchodzą  m.in. takie serwisy jak: Elle.pl, Glamour.pl, National-geographic.pl, Wizaz.pl, Polki.pl, Kobieta.pl, Party.pl, Viva.pl, Gotujmy.pl, Niania.pl, które docierają miesięcznie do ponad 13,7 mln użytkowników, którzy generują ponad 163 mln odsłon stron (źródło MediapanelI, grudzień 2022)

W portfolio Burda Media Polska pozostaje sześć magazynów:„Viva!”, „Elle”, „Elle Decoration”, „Glamour”, „National Geographic Polska” i „National Geographic Traveler”. Wszystkie tytuły poza “Vivą!” to pisma wydawane na licencji. Pozostałe magazyny (było ich ponad 20) zostały zamknięte z końcem ub.r.

Dołącz do dyskusji: Burda Media Polska stawia na digital. Nowe osoby w biurze reklamy

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olek
trapszo hahahaha brak totalnej wiedzy ...
0 0
odpowiedź
User
Ktoś
Sami digital experci. Z Helmanem na czele. Podstawowej terminologii nie zna :) :) i jej zreszta nie rozumie
0 0
odpowiedź
User
Ktoś
Sami digital experci. Z Helmanem na czele. Podstawowej terminologii nie zna :) :) i jej zreszta nie rozumie
0 0
odpowiedź