SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Burda wprowadza trzy tytuły dostępne tylko w salonach Empik

Burda International Poland wprowadza do sieci Empik trzy nowe wydawnictwa sygnowane przez magazyn „Burda”: „Burda Archiwum”, „Burda” z miarką krawiecką oraz „Wykroje Burda”. - W tym roku stawiamy na bezpośredni dialog z czytelniczkami, fankami szycia. Spotykamy się z nimi, rozmawiamy o tym, co chciałyby znaleźć w magazynie, a potem tworzymy produkty, które spełniają te oczekiwania - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. Magdalena Kieferling, szefowa komunikacji w tym wydawnictwie.

Dołącz do dyskusji: Burda wprowadza trzy tytuły dostępne tylko w salonach Empik

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mon
żeby kupić jeden z ww tytułów do najbliższego salonu Empiku mam ok 40 km - tj ok 10 zł za bilet autobusowy w jedną stronę. Bardzo drogo wychodzi zakup jednego egzemplarza gazety nie wspominając już o trzech. Polskie krawcowe i miłośniczki szycia nie zarabiają fortun aby wydawać tyle pieniędzy na trzy gazety i do tego w środku letniego sezonu. Na wiele się nie przydadzą, a za rok modne będzie co innego.
odpowiedź
User
bla
cóż, za współpracę z monopolistą, obecnym jedynie w dużych miastach, to ja Burdzie mówię do widzenia.
odpowiedź