SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„12 książek w 2024” - Wojciechowska, Rozenek-Majdan i Musiałowski w kampanii Empik Go

Martyna Wojciechowska, Małgorzata Rozenek-Majdan, Rozkoszny i Maciej Musiałowski dołączyli do noworocznego wyzwania Empik Go. Kampania „12 książek w 2024” promuje nowy produkt i… czytelnictwo.

 

Empik Go oddał w ręce czytelników nowy produkt. Karta na liczbę tytułów to propozycja nie tylko dla fanów noworocznych postanowień. Launchowi produktu towarzyszy kampania promocyjna, do której dołączyli dziennikarze, influencerzy i popularyzatorzy nauki.

W  Empik Go, obok stałej oferty subskrypcyjnej i kart podarunkowych, pojawiła się nowość: karty na konkretną liczbę tytułów cyfrowych. Nowy produkt jest skierowany do osób lubiących wyzwania, korzystanie z karty mobilizuje do regularnej lektury. Produkt jest też przeznaczony dla obecnych abonentów Empik Go, którzy przy jego pomocy – po wyczerpaniu limitu w ramach wykupionego abonamentu –  mogą doładować swoje konto i czytać więcej. 

W sprzedaży dostępne są warianty na 3, 6, 12, 24 i 52 tytuły. Dzięki kartom użytkownicy będą mogli nie tylko zapoznać się z wybranymi przez siebie audiobookami i ebookami, a także korzystać bez limitu z biblioteki podcastów i ASMR. Słuchacze i czytelnicy mogą wybierać spośród wszystkich tytułów dostępnych w aplikacji. Karta pozwala korzystać z aplikacji Empik Go na dwóch urządzeniach (mobilnym i czytniku).

- Rok 2024 otwieramy dynamicznie, dużą kampanią promującą nowy produkt. Wchodzimy na rynek z kartami na liczbę tytułów, a kampania, która towarzyszy launchowi oferty, to wyzwanie rzucone każdemu, kto ma poczucie, że w minionych miesiącach „zaniedbał się” czytelniczo. Do wyzwania „12 tytułów w rok z Empik Go” dołączyły duże nazwiska: dziennikarze, influencerzy, propagatorzy nauki i kultury znani między innymi z mediów społecznościowych - podsumowuje Beata Nowalska, dyrektor marketingu w Empik Go.

Empik Go przygotował specjalny noworoczny  challenge dla użytkowników i to właśnie on stał się motywem przewodnim kampanii marketingowej. Ośmiu znanych influencerów podzieliło się swoimi 12 top tytułami na 2024 rok, którymi mogą inspirować się czytelnicy i słuchacze. Wśród ambasadorów akcji znaleźli się: Martyna Wojciechowska, Małgorzata Rozenek-Majdan, Maciej Musiałowski, Michał Korkosz (@rozkoszny), Paulina Mikuła (@mowiacinaczej), Adam Mirek (@adamxm, autor książki „Bebechy”), Anna Kęska (@aniamaluje) oraz Paulina Górska (@ekopaulina, prowadząca podcast „Lepszy Klimat”).

Mediamix kampanii „12 tytułów w 2024” obejmuje: intensywne działania w ramach ekosystemu Grupy Empik, na platformach YouTube i TikTok, kampanię social media, display oraz współprace influencerskie. Po raz pierwszy Empik Go wykorzystał także mobilne działania rich mediowe oraz formaty natywne. Za kreację odpowiadał Creative Hub Empik Go, natomiast za produkcję kreacji – agencja Spring Up.

Jeszcze w styczniu i lutym 2024 w aplikacji Empik Go ukażą się kolejne produkcje oryginalne. Marka przygotowuje serię słuchowisk dla dzieci na podstawie książek jednego z najpopularniejszych polskich pisarzy. W rolach głównych usłyszymy między innymi Nikodema Rozbickiego, Aleksandrę Domańską czy Magdalenę Koleśnik.

Więcej: www.empik.com/wyzwanie  

Dołącz do dyskusji: „12 książek w 2024” - Wojciechowska, Rozenek-Majdan i Musiałowski w kampanii Empik Go

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
same komuchy
same komuchy
odpowiedź
User
to właśnie...
... cenzura polityczna XXI wieku, dmuchanie czerwonych baloników
odpowiedź
User
Jener
Czemu akurat Pani Magłorzata Rozenek promuje czytelnictwo?
odpowiedź