SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania Calvin Klein ze starszymi kobietami pokazuje, jak iluzoryczny jest kult piękna i młodości w marketingu (opinie)

Reklamy nowej kolekcji bielizny Calvina Kleina to nie kolejny marketingowy chwyt, który na chwilę ma zachwycić lub zszokować odbiorców, ale filozofia marki, którą niezmiennie i sukcesywnie wykorzystuje w swoich reklamach. Calvin Klein zdobywa zaufanie, bo nie oczekuje od kobiety zmian. Składa obietnicę, że to bielizna dostosuje się do niej, że nie zmusi jej do tego, by to ona się dostosowała. Marki stawiają na wiarygodność, określają inny niż dotychczas kanon piękna, stając się bliższymi zwykłemu człowiekowi. Tu chodzi o zmianę jakości i kanonu, jakie do tej pory świat reklamy zbudował - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci marketingowi.

Dołącz do dyskusji: Kampania Calvin Klein ze starszymi kobietami pokazuje, jak iluzoryczny jest kult piękna i młodości w marketingu (opinie)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Polak
To tylko chwyt marketingowy, nic innego. Teraz wszystkie wielkie marki promują co większe skrajności. Kiedyś były chude jak wieszaki kobiety, wymuskane i gładkie (teraz o tym już nikt by nie napisał, np. tutaj) - teraz są jak najgrubsze, jak najbardziej owłosione, jak najstarsze. Nie mówię, że to źle, ale to kolejna superskarjność i tylko marketing, bo ileż obecnych 70-latek obchodzi czy to kelvin klain czy zwykłe ubranie z placu. To tylko pod publiczkę, bo nie trafiają w target. Jak marvel, pozmieniał płcie, kolory skóry, orientacje thora, ironmana etc. to teraz płacze że nikt mu nie czyta komiksów - nie czyta, bo targetem byli nastoletni chłopcy, a oni nie będą czytać o przygodach transdźenderowej, czarnej muzułmanki iron mana, bo się z nią nie identyfikują. I kluczowy dowód, że chodzi o lewackie bajanie, polityczną poprawność etc. - nie ma nigdzie w tych reklamach nigdy podstarzałych, łysiejących, białych facetów z piwnym brzuchem - ogromnej rzeszy potencjalnych klientów, ale grupy znienawidzonej przez mainstream i lewaków.
odpowiedź
User
Jaga500
Od lat pisałam w prasie i mówiłamw radiu i tv, że handel nie wykorzystuje niebywałego potencjału wielu milionów polskich seniorek i seniorów . Nie tylko nie zabiega o nich, lecz wręcz lekceważy. Dojrzała kobieta nie nosi strignów ani spodni sięgających pępka, obie te częsci odzieży muszą mieć dłuższy stan, do talii na pewno. Spróbujcie to kupić. W USA, Kanadzie, na całym Zachodzie myśli się o takich osobach. Wiem, że najlepszymi klientkamii są dziewczyny, sama bez namysłu wydawałam niemal całą pensję na sweterek w komisie, ale teraz towaru dużo, choć jeszcze nieprzesadnie wobec zagranicy. Do dziś robię więc odpowiednie zakupy , najlepiej w Niemczech albo w Stanach, które są pod tym względem niezwykle praktyczne. Skoro jednak GW napisała, to pewnie sprawa ruszy. Oby...
odpowiedź
User
em
Dlaczego wszystko teraz musi być sexy? Przydatność seksualna stała się jedyną miarą wszechrzeczy?
odpowiedź