Cannes 2011: pierwsze polskie nominacje dla Leo Burnett i Euro RSCG
Na rozpoczętym właśnie 58. Międzynarodowym Festiwalu Reklamowym w Cannes ogłoszono pierwsze nominacje. Z polskich agencji otrzymały je Leo Burnett i Euro RSCG Warszawa.
Na rozpoczętym właśnie 58. Międzynarodowym Festiwalu Reklamowym w Cannes ogłoszono pierwsze nominacje. Z polskich agencji otrzymały je Leo Burnett i Euro RSCG Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Cannes 2011: pierwsze polskie nominacje dla Leo Burnett i Euro RSCG
Creative CREDITS w Adsoftheworld
Advertising Agency: Leo Burnett, Warsaw, Poland
Creative Directors: Paweł Heinze, Krzysztof Iwinski
Art Directors: Krzysztof Iwinski, Aleksandra Zalewska, Robert Chudzik
Copywriters: Paweł Heinze, Ewelina Skowron - Skowronska
Published: September 2010
Creative CREDITS w Cannes
NameCompanyPosition
Pawel HeinzeLeo BurnettCreative Director
Krzysztof IwinskiLeo BurnettCreative Director
Sebastian OszczepalinskiLeo BurnettHead of Digital