SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Liczba zgłoszeń na Cannes Lions 2018 zmalała o jedną piątą. Powodami brak prac od Publicis Groupe i zmiany w kategoriach

O 21,5 proc. spadła w porównaniu do roku ubiegłego liczba projektów i reklam zgłoszonych do tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, który rozpoczyna się w poniedziałek. Jego organizatorzy twierdzą, że jest to skutek wycofania się z konkursu Publicis Groupe.

Dołącz do dyskusji: Liczba zgłoszeń na Cannes Lions 2018 zmalała o jedną piątą. Powodami brak prac od Publicis Groupe i zmiany w kategoriach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl