SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rewolucyjne zmiany w organizacji Cannes Lions, w 2019 do konkursu wraca Grupa Publicis

Pięć zamiast ośmiu dni festiwalowych, likwidacja części podkategorii i niższe opłaty za uczestnictwo - to najważniejsze zmiany w międzynarodowym konkursie kreatywności Cannes Lions, które wejdą w życie od przyszłego roku. W 2019 ponownie mają wziąć w nim udział agencje z Grupy Publicis.

Dołącz do dyskusji: Rewolucyjne zmiany w organizacji Cannes Lions, w 2019 do konkursu wraca Grupa Publicis

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aZaliż
900 euro wpisowego.

Ile trzeba wziąć od klienta za projekt kalendarza czy plakatu, żeby zapłacić takie wpisowe?
odpowiedź
User
czytający ze zrozumieniem
900 euro wpisowego.

Ile trzeba wziąć od klienta za projekt kalendarza czy plakatu, żeby zapłacić takie wpisowe?


"stanieje o 900 euro" czyli będzie kosztować 3200 euro;)
odpowiedź