SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carrefour planuje ogromne inwestycje w e-commerce i technologię

Carrefour ogłosiła nową strategię rozwoju cyfrowego. Sieć chce być światowym liderem cyfrowej sprzedaży detalicznej. Do 2026 r. wskaźnik GMV (Gross Merchandise Value - wartość sprzedanych towarów) ma wzrosnąć do 10 mld euro, a działalność w segmencie cyfrowym ma wygenerować dodatkowy zysk z bieżącej działalności operacyjnej na poziomie 600 mln euro.

Dołącz do dyskusji: Carrefour planuje ogromne inwestycje w e-commerce i technologię

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl