SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa CCC chce mieć w 2025 r. min. 60 proc. wpływów z e-commerce, połowa sprzedaży eobuwia w mobile’u

W ogłoszonej właśnie strategii Grupa CCC do 2025 roku chce trzykrotnie zwiększyć przychody, w których e-commerce ma mieć minimum 60 proc. udziałów. Największą linią biznesową firmy stanie się eobuwie, które ma realizować ponad 50 proc. sprzedaży poprzez aplikacje mobilne.

Dołącz do dyskusji: Grupa CCC chce mieć w 2025 r. min. 60 proc. wpływów z e-commerce, połowa sprzedaży eobuwia w mobile’u

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
eewe
kupowanie ubrań / odzieży i butów przez internet to patologia. Rozmiarówki z D wzięte i w 99% nie pasuje. więc kończy się na zamawianiu tego samego w kilku rozmiarach, mierzenie w domu i odsyłanie tego co nie pasuje. ekologia w p zdu
odpowiedź
User
Karol
Fajna strategia. Urośniemy o XX% i ani słowa o tym, jak to zrobimy.
odpowiedź