SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

CDA.pl zmienia zasady sprzedaży reklam w modelu programmatic

Od początku maja serwis CDA.pl sprzedaje reklamy w modelu programatycznym tylko w materiałach pochodzących od zweryfikowanych partnerów. Tym samym, plan sprzedaży nie będzie obejmować już tzw. user generated content.

Dołącz do dyskusji: CDA.pl zmienia zasady sprzedaży reklam w modelu programmatic

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Taaa
Bezpieczeństwo. Po prostu uciekli spod damoklesowego miecza Google, który mówił, że "jeśli zarabiasz na piratach" (czyli choćby pokazujesz reklamę przy kradzionym filmie), to dostaniesz po tyłeczku w czerwcu lub październiku, gdy nadchodzi weryfikacja Google. IMHO zwiali w ostatniej chwili.
odpowiedź