SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cennik reklamowy Polsatu 10 proc. w górę. Najdroższa „Tylko muzyka”

W październikowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 10 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy programach „Tylko muzyka. Must be the music” i „Top Chef”, serialu „Pierwsza miłość” i filmowym cyklu „Mega Hit”.

Dołącz do dyskusji: Cennik reklamowy Polsatu 10 proc. w górę. Najdroższa „Tylko muzyka”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kamil
Top Chef ma tak słabe wyniki, że najdroższa reklama powinna kosztować najwyżej, powtarzam najwyżej 30 tys.
Ale to jest Polsat i z byle czego bat ukręci. Pozdrawiam.
odpowiedź
User
system monetarny
Banki zapłacą ile trzeba, w końcu to nie ich forsa ;-)
odpowiedź
User
Rufus
MBTM wciąż jest ogromnym "przyciągaczem" widowni, także logiczne że wtedy reklamy są najdroższe. Dla mnie zresztą ten program to fenomen, kolejna edycja a widzów wciąż sporo a Polsat ma pozycję lidera w paśmie.
odpowiedź