SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szef LinkedIn twierdzi, że w branży reklamowej spadają umiejętności kreatywne

Udział kreatywnych umiejętności w branży reklamowej zmniejszył się o 17 proc. w ciągu ostatnich pięciu lat - poinformował dyrektor generalny LinkedIn, Ryan Roslansky na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.

Dołącz do dyskusji: Szef LinkedIn twierdzi, że w branży reklamowej spadają umiejętności kreatywne

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jasio Roztropny
"Udział kreatywnych umiejętności w branży reklamowej zmniejszył się o 17 proc. w ciągu ostatnich pięciu lat" - ciekawe dlaczego 17% a nie 16,7% i jak on to wyliczył. Zawsze zadziwiali mnie księgowi wyliczający procenty kreatywności...
odpowiedź