SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“CKM” liderem wzrostu, a ”Logo” liderem spadku

Magazyn “CKM” był najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla mężczyzn w kwietniu br. Tytuł ten zanotował także największy wzrost sprzedaży. Na przeciwnym biegunie znalazło się “Logo”.

Dołącz do dyskusji: “CKM” liderem wzrostu, a ”Logo” liderem spadku

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Andrzej
"CKM" jest o wiele bardziej agresywny od "Playboya", przeładowany reklamą i negatywną "męską" energią w artykułach! Jeżeli powyższe fakty pokrywają się z rzeczywistością, to oznacza to wzrost agresywności i spadek Niveau wśród mężczyzn! Pozdrawiam
odpowiedź
User
pumukli
chyba nie przypadkowo, ja absolutnie mogę to zrozumieć!!
odpowiedź
User
zkdp
Chyba komuś pomyliły się tabelki i zamieniłkwiecień 2009 z marcem 2010.
Szkoda ze taki bład pojawia się w newslettezr WM bo do tej pory uważałem Was za reztelne źródło informacji...
odpowiedź