SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Co odstrasza klientów restauracji? "Hałas i zła akustyka tak samo mocno jak niemiła obsługa"

Ciekawe menu, wysoka jakość dań, dobra obsługa oraz przyjazny wystrój – to kluczowe czynniki, które decydują o powodzeniu restauracji. Nie jest to jednak kompletna lista – wielu restauratorów nie docenia znaczenia właściwej akustyki w swoim lokalu. Badania opinii klientów wykonane przez Lloyd’s Register Consulting – Energy A/S wskazują, że jedynie zła obsługa może bardziej zniechęcić ich do ponownego odwiedzenia danego miejsca.

Dołącz do dyskusji: Co odstrasza klientów restauracji? "Hałas i zła akustyka tak samo mocno jak niemiła obsługa"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl