SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coca-Cola znacznie zwiększa wydatki marketingowe

Koncern Coca-Cola planuje utrzymać inwestycje marketingowe w ciągu ostatnich trzech miesięcy 2022 roku po „znaczącym” wzroście wydatków w trzecim kwartale, ponieważ chce utrzymać „długoterminową kondycję firmy” w nadchodzącym 2023 roku - poinformował dyrektor generalny firmy James Quincey.

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola znacznie zwiększa wydatki marketingowe

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Czyli tłumacząc na polski "tonący brzytwy się chwyta". Pod napojami owej firmy załamują się półki w marketach bo już mało kto je kupuje - przynajmniej w Europie.
odpowiedź
User
Kiju
Coca coli nie piję, jakoś nigdy mi nie leżała, z gazowanych napojów to tylko Perła:)
odpowiedź
User
oX
Zabawne, że producent napoju, który generalnie jest niezdrowy jest jednocześnie sponsorem największych imprez sportowych.

Poza tym czy Coca-Cola rzeczywiście wymaga takich wydatków marketingowych? Raczej logo firmy jest kojarzone na CAŁYM świecie.
odpowiedź